Harry Vermeegen stapt over naar RTL 7

Harry Vermeegen vertelt in een interview met ELF Voetbal over zijn overstap van SBS 6 naar RTL 7. “SBS had Harry van Oranje veel vaker moeten uitzenden,” oordeelt Vermeegen en besluit om bij zijn werkgever te vertrekken. “En we moeten inzetten tijdens het WK. Het programma was absoluut geslaagd. Maar SBS wilde niet.”

Op de mannenzender van Nederland is hij vanaf begin september te zien met Leven als een Prof. Het programma kent 12 afleveringen en wordt op de maandagen om tien uur uitgezonden. “Ik ga leuke dingen verzinnen met voetballers. Ik vind de Eredivisie net zo leuk als het Nederlands elftal. De Eredivisie geeft wat meer mogelijkheden.”

Vermeegen kan niet wachten om voor RTL 7 aan de slag te gaan. “Het is een echte sportzender, een heel geode combinatie. RTL gaat straks tijdens het EK wel dingen met me doen. De bedoeling is dat ik nog één keer ga vlammen. Daar gaat RTL 7 van profiteren. Ik ben ambitieus zat,” aldus Vermeegen.

Geef een reactie

