RTL 7 wil doorgaan met Tour du Jour

De Tour du Jour doet het heel goed op de mannenzender RTL 7. Het programma met presentator Wilfred Genee, Danny Nelissen en Gert Jakobs boekt record naar record. Gisteren (do 21 juli) kon de talkshow rekenen op 705.000 kijkers, terwijl op 1 juli 360.000 kijkers keken naar de eerste aflevering. Het is Genee en RTL 7 gelukt om er een slagend succes van het anderhalf uur durende programma te maken. De cijfers voor Tour du Jour waren binnen 3 weken al verdubbeld. RTL 7 is enthousiast en wil graag volgend jaar doorgaan met Tour du Jour.

Het is nog afwachten of Genee op het aanbod ingaat. “Ik moet even kijken. Volgend jaar is er eerst vier weken het EK met VI Oranje, daarna gaat de Tour de France meteen door,”” vertelt hij op Radio 538. “De directie heeft me gevraagd of ik er mee rekening wil houden dat ik volgend jaar zeven weken elke avond op de buis ben. Dat wil ik eerst met mijn vrouw bespreken, dat lijkt me heel verstandig.

Een gedachte over “RTL 7 wil doorgaan met Tour du Jour

  1. goed plan,maar die schreeuwerd met zijn verstand in zn broek voegt weinig toe
    gert jakobs is zn naam
    john gerrits ook uut grunningen

Geef een reactie

