Erik Dijkstra: Johan Derksen wil mij niet meer aan tafel

Erik Dijkstra (‘Jakhals Erik’) was vorig seizoen een aantal keer te gast in Voetbal International (en VI Oranje), maar zat dit seizoen nog niet aan tafel bij het voetbalprogramma. Het gerucht ging dat de VARA de optredens van Dijkstra verboden had, maar naar nu blijkt is Johan Derksen hiervoor verantwoordelijk. Dat vertelt Dijkstra aan NUSport.

“Zoals ik het begreep, wil Derksen alleen nog mensen aan tafel die direct iets te maken hebben met de voetbalwereld”, aldus Dijkstra. “Dus geen Wouter Bossen, Raoul Heertjes en Erik Dijkstra’s meer. Johan was bang dat het te veel entertainment zou worden. Ontzettend jammer, want ik deed het graag.”

Tour du Jour
Naast zijn optredens in Voetbal International was Dijkstra afgelopen zomer ook te zien als speciale reporter in Frankrijk voor het RTL-programma Tour du Jour. Het is nog onduidelijk of de VARA hem daar dit jaar weer toestemming voor geeft. “Ik zou wel weer graag mee willen, maar heb te maken met twee partijen. Dan zou ik toch weer even een Hans Kraaytje moeten doen.”

Lees hier verder op SigaarSnor

Geef een reactie

