RTL 7 scoort vooral met films in juni

RTL 7 kwam in juni in de eigen doelgroep, Mannen 20 – 49 jaar, uit op een zenderaandeel van 7,7 procent. Dat is 51 procent hoger dan in EK-maand juni 2012 (5,1 procent). Nu het voetbalseizoen 2012/2013 is afgelopen, scoort RTL 7 vooral met films in juni. De best bekeken film is ‘Marine 2’ met 561.000 kijkers. De film ‘Wolverine’ behaalde het hoogste zenderaandeel in de core doelgroep van de mannenzender: 18,1 procent.

In de vooravond kwam ‘Stop, Politie!’ uit op 10,6 procent (23 juni) en ‘Politie Op Je Hielen’ op 15,9 procent (24 juni). Met darts, de UK Open, bereikte RTL 7 een zenderaandeel van 9,3 procent (9 juni), allemaal in de doelgroep Mannen 20 – 49 jaar. Afgelopen vrijdag ging de dagelijkse talkshow ‘Tour du Jour’ weer van start. Zondag werd de tot nu toe hoogste score gehaald met een zenderaandeel van 14,3 procent in de core doelgroep van RTL 7.

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s