Rob Kamphues presentator bij RTL GP

Het presentatieteam van RTL 7 in de Dakar Rally is versterkt. In januari heeft vaste waarde Allard Kalff naast racende reporter Tom Coronel ook autogek Rob Kamphues aan zijn zijde. De televisiepresentator struint de bivakken af voor verhalen die tot dusver áchter de schermen bleven, en deelt tegelijkertijd met de RTL 7-kijker zijn eigen, unieke blik op de rally. In de tussentijd doet Allard verslag van ‘s werelds grootste en zwaarste rally: Le Dakar.

De vuurdoop voor Kamphues komt tijdens de RTL GP Dakar Pre-Proloog op zondag 9 november in Valkenswaard. Dit spektakel, dat dit jaar voor de elfde keer wordt gehouden, is inmiddels de vaste aftrap voor het Dakar-seizoen. De highlights van de RTL GP Dakar Pre-Proloog zijn op zaterdag 15 november te zien bij RTL 7.

Rob: ”Dakar staat al heel lang op mijn lijstje omdat al mijn racevrienden roepen dat je er het laatste echte avontuur in de autosport vindt. Dat wil ik graag van dichtbij meemaken en ik hoop in mijn verslaggeving iets van die heroïek te kunnen laten zien.”

Geef een reactie

