Uitzending Voetbal Inside 2015 bijwonen

Voetbal Inside is vanaf maandag 10 augustus elke maandag- en vrijdagavond te zien om 20.30 uur bij RTL 7. Wil jij aanwezig zijn bij de opnames van Voetbal Inside? Meld je dan nu aan voor het bijwonen van een LIVE-uitzending!

De opnames zijn elke maandag- en vrijdagavond in Hilversum. Voor het bijwonen van de uitzending dienen alle personen minstens 18 jaar te zijn. Er kunnen per aanmelding 10 mensen zich opgeven.

Meld je hier aan voor het bijwonen van een uitzending!

RTL7Updates.wordpress.com / Levi Eriks

5 gedachtes over “Uitzending Voetbal Inside 2015 bijwonen

  1. Beste heer/mevrouw,

    Ik heb me onlangs aangemeld voor een opname. Het enige wat ik hierna voor informatie kreeg was ‘Bedankt voor de aanmelding’. Echter, hoe werkt het nu verder?

    Met vriendelijke groet,

    Frans Kennepohl

  2. Beste VI,

    Ik ben al jaren een trouwe fan van jullie. Ik kijk elke week 2 keer met heel veel plezier. Toen dacht ik dus vandaag: ik wil de live-uitzending een keer bijwonen. Het enige wat ik toen zag is dat je minimaal 18 jaar moet zijn. Ik ben 15 jaar en ik vroeg me af of hiervoor een uitzondering kon worden gemaakt. Ik ga dan natuurlijk buitenbeeld zitten.
    Mvg Mink

  3. Omdat onze zoon op 31 januari 18 is geworden en hij een zeer trouwe kijker is van voetbal inside, leek het ons leuk om hem een keer mee te nemen naar een uitzending van voetbal inside. Er staan echter nooit beschikbare data vermeld. Hoe kunnen wij het regelen dat hij samen met een van zijn voetbalvrienden en zijn vader naar een live uitzending kan.

Geef een reactie

