Jack van Gelder in Voetbal Inside?

Jack van Gelder is mogelijk binnenkort te zien in het voetbalpraatprogramma Voetbal Inside. Aan DJ Frank Dane van Radio 538 liet hij weten het prima te vinden om eens aan te schuiven in de talkshow van Wilfred Genee.

Dane vond het wel een leuk initiatief om Van Gelder in de show te krijgen en daarom heeft hij de sportpresentator dinsdagochtend opgebeld. Hij had in eerste instantie geen zin in het belletje, maar stond de korte vraag of hij eens te gast wilde zijn bij VI wel toe: “O ja, ik kom wel een keer hoor. Ja hoor, waarom niet?”

Na die toezegging werd Genee gebeld met het nieuws. “Jack had er wel zin in, had ik de indruk ook, ha ha“, reageerde hij. “Ik vind het hartstikke leuk dat Jack een keer langskomt.”

Of Van Gelder daadwerkelijk bij Voetbal Inside kan aanschuiven is nog maar de vraag.
Genee: “Alleen ik hoop dat het mag. We deden gisteren de uitzending en we hebben normaal gesproken altijd een samenwerkingsverband met Sport1, maar dat blijkt niet meer het geval te zijn. Ik weet niet hoe gevoelig het nu ligt.”

Mediacourant / RTL7Updates.wordpress.com / Levi Eriks

Geef een reactie

