RTL Autovisie: vlotter en knusser

‘Vlotter en knusser’, zo wordt het tweede seizoen van het autoprogramma RTL Autovisie omschreven in een artikel in De Telegraaf. Vanaf vanavond om 22.00 zijn Werner Budding en nieuw gezicht Rob Kamphues zestien weken lang te zien met nieuwe afleveringen op RTL 7.

Werner Budding is blij met een nieuwe reeks van RTL Autovisie: “Er zijn heel veel autoprogramma’s geweest en de meesten verdwenen weer net zo snel als ze kwamen. Vandaar ook dat we eerst een enorme strijd hebben moeten voeren om het überhaupt voor elkaar te krijgen. Maar we hebben een prima basis gelegd: de zender gelooft er echt in. Dat blijkt wel uit het feit dat we nu zestien afleveringen kunnen maken; in het vorige seizoen waren dat er slechts acht. Voordat mensen in de gaten hadden dat we er waren, was het alweer afgelopen.”

Zie ook: Maarten van Rossum opnieuw in RTL Autovisie

Budding over het tweede seizoen: “Het programma mag van mij wel wat vlotter worden: er komen nu nog meer auto-onderwerpen voorbij. Het is ook iets knusser. De tafel is kleiner en het publiek staat dichterbij. Eigenlijk is het net als met een nieuw automodel: in wezen hetzelfde als de voorganger, maar toch op alle punten beter.”

Zie ook: RTL Autovisie: Eddy Zoëy eruit, Rob Kamphues erin

Presentator Rob Kamphues over zijn rol: “Ik ben slechts de aangever in de studio, Werner doet de spannende dingen buiten de deur. Mijn taak is vooral om hem uit de tent te lokken. Ik vind bijvoorbeeld álle SUV’s lelijk en dat hoef ik dan niet eens te beargumenteren, terwijl Werner daar meer met zijn kennersblik naar kijkt. Al hoop ik stiekem wel dat ik ook een keer een test mag doen.”

RTL Autovisie, vanavond om 22.00 uur

De Telegraaf / RTL7Updates.wordpress.com / Levi Eriks

Geef een reactie

