WK Rugby 2015 ook te volgen via de livestream

Van vrijdag 18 september tot en met zaterdag 31 oktober staat RTL 7 in het teken van het WK Rugby dat zes weken lang in Engeland wordt gespeeld. Van de 48 wedstrijden worden er 24 LIVE bij RTL 7 uitgezonden. Daarnaast zijn alle wedstrijden van het WK Rugby te volgen via de livestream op RTL7.nl en rtl.nl/wkrugby.

Zie ook: Uitzendschema WK Rugby 2015 (UPDATE)

Welke 24 matches RTL 7 LIVE gaat uitzenden, is te zien in het uitzendschema. Deze wedstrijden worden voorzien van Nederlands commentaar en zijn ook te bekijken via de livestream op RTL7.nl en rtl.nl/wkrugby. De overige wedstrijden zijn ook LIVE te zien via de livestream met Engels commentaar van de collega’s van ITV. De livestreams worden rond de start van de wedstrijd beschikbaar gesteld.

Zie ook: Robbert Reimering en Alex Lely doen commentaar tijdens WK Rugby

WK Rugby 2015, vrijdag 18 september om 20.30 uur

RTL7Updates.wordpress.com / Levi Eriks

6 gedachtes over “WK Rugby 2015 ook te volgen via de livestream

  1. Ik mag toch echt hopen dat het RTL7- ‘dagprogramma’ plaats maakt voor SCO-JAP en AUS-FIJ. Deze beloven zeer historische wedstrijden te worden.

  2. ik volg nu al 8 jaar de Rugby six nations en de WK; maar alleen te zien op BBC en France 2. Deze zenders zijn nu of uit het pakket of zenden de wedstrijden niet uit. Vreemd eigenlijk van BBC…
    Gelukkig zend RTL7 … wat mannen willen….en vrouwen ook, toch, de wedstrijden uit. Ik kan er alleen nog niet uit waarom niet alle wedstrijden op TV te zien zijn. Darten en voetbal wel.

  3. Kan iemand aan die presentator uitleggen dat niet vrankrijk maar Frankrijk speelt. Er staan ook allemaal Fransen in dat team, geen enkele vransman.

  4. Klote website. Wil ik betalen en kijken naar rugby, moet je een id aanmaken. dat is allemaal prima. Heb ik een id aangemaakt en moet je inloggen. Log ik in en kom je op een webpagina met de live stream. Druk ik op de live stream staat er dat ik moet betalen. Dat wil ik ook. klik ik op de de link. Moet ik weer inloggen. Log ik in kom ik weer op dezelfde website uit et cetera. Ik zit gewoon in een loop. Hoe kan ik nu betalen als ik nergens de mogelijkheid krijg om te betalen?! ik haat dit soort klote websites.

  5. werkt voor geen meter met mijn computers. Heb een ID en een dag gratis premium. Niets werkt. Heb het geporbeert met ubuntu, fedora en Windows 10. Firefox met silverlight, chrome en Edge. Pagina laad prima maar dan alleen een zwart venster met een draaiende stippen. Ga maar weer via SportsDevil kijken……Crap RTL. Zend het toch via TV uit…….doe maar een beetje minder voetbal.

Geef een reactie

